Prettige feestdagen

Namens het bestuur van HV Dynamiek wensen wij jullie allemaal hele fijne feestdagen en een heel goed & sportief 2020 toe.

Tot volgend jaar. Op vrijdag 24 januari a.s. is de Algemene Ledenvergadering. Zet het alvast in je agenda! Nadere informatie hierover volgt nog.

Een gouden handbal hart met oranje rand klopt!

Ook zo zin in handbal? Wordt ook een Estevan Polman, Tess Wester en ga ook voor goud. Begint jouw interland carrière bij hv Dynamiek.
Bezoek geheel vrijblijvend een training van de snel groeiende HV Dynamiek te Goor op een woensdagmiddag of avond . We beginnen na de vakantie weer op 8 januari 2020. De trainingen vinden plaats in sporthal de Mossendam te Goor.

Pieten bij jongste jeugd

Woensdag zijn de pieten ook bij de H en F jeugd van onze vereniging geweest.

Trainingen starten weer

De trainingen zijn weer begonnen deze week.

Clubavond Sport-inn Goor

Leden van HV Dynamiek kunnen aanstaande maandag van 18.00 uur tot en met 20.00 uur met 20% korting sportkleding kopen bij Sport-inn Goor.

Afsluiting zaalseizoen

Het zaalseizoen is afgesloten met een gezellige activiteit voor de H- en F jeugd.
Ook de E-jeugd combineerde de afsluiting van het zaalseizoen met de voorbereiding op de beachwedstrijd.

Beachseizoen in volle gang

Het beachseizoen is weer begonnen.
In een onderlinge competitie in de Hof van Twente wordt volop gestreden met attractief beachhandbal

Rabostemmers Bedankt!

HV Dynamiek heeft een cheque van €586,71 van de Rabo Clubkas Campagne 2019 ontvangen.

Plantjesactie

Zaterdag 13 april jaarlijkse Plantjesactie. Verkoop vanaf 8.45 uur bij Sporthal de Mossendam. Vanaf 9.00 uur gaan de leden langs de deur verkopen.

Hofpas goed voor onze clubkas