Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, sportende mensenDames 1 – Het kampioenschap is dichtbij!”

Ondanks het verlies van afgelopen vrijdag, maakt Dames 1 van handbalvereniging Dynamiek nog steeds kans op het kampioenschap. Het vlaggenschip van Dynamiek doet het erg goed dit seizoen en wordt iedere week beter. Zij verdienen het om kampioen te worden en om een klasse hoger te gaan. Het zou mooi zijn als ze die stap naar een hogere klasse dit seizoen maken. Mooi voor henzelf, maar ook voor de vereniging. De jeugd van Dynamiek groeit snel en kan in de toekomst profiteren van de prestaties van dit Dames 1. Dynamiek heeft een ledental van meer dan 100 en met op dit moment zelfs meer dan 20 mini’s! Dames 1 plaveit de weg voor de generaties Dynamiek meiden die komen. Prachtig om te zien hoe deze club “met plezier” zich ontwikkeld.

Ben van Sermond fotografie leverde niet alleen dit betoog aan maar ook de actiefoto’s.
Zie  ook zijn facebookpagina.