Dynamiek zit al jaren in de lift en na jaren heeft Dynamiek weer een Dames 1. Vanmiddag speelde Dames 1 de derde competitiewedstrijd tegen de Tukkers uit Albergen. De Tukkers wonnen de wedstrijd met 14-20. Het was een wedstrijd met veel strijd en harde duels. De wedstrijd ging gelijk op tot ver in de tweede helft. Dynamiek kreeg kansen om de wedstrijd te kantelen in hun voordeel, maar die kansen werden niet benut. Albergen scoorde wel en kon op het einde van de wedstrijd de voorsprong uitbouwen.

“Een Dames 1 in de vereniging geeft de jeugd in de vereniging een voorbeeld en een doel om na te streven. Het zal niet lang duren voordat de sporthal gevuld is met jonge meiden die op zondagmiddag hun eerste komen aanmoedigen. Het zal niet lang meer duren voordat de eerste mini’s van de week een bal midden uit nemen en het zal zeker niet lang meer duren voordat de eerste jeugdspelers hun debuut mogen maken in het eerste. Dynamiek gaat leuke tijden tegemoet.” aldus een zeer enthousiaste fotograaf Ben van Sermond die van Dames 1 ook weer schitterende foto’s gemaakt heeft.

Voor meer foto’s van de dames zie de galerij Dames 1 2017