De hele handbalvereniging Dynamiek is helemaal in een nieuw tenue gestoken. Van de mini’s tot en met de senioren.

Afgelopen zaterdag werd de Goorse handbalvereniging met hun nieuwe outfit op een groepsfoto gezet door huisfotograaf Ben van Sermond.

Onder leiding van voorzitter Stoel zijn in een korte tijd Goorse bedrijven bereid gevonden om de hele vereniging te voorzien van nieuwe shirts, broekjes en kousen.  De sponsoren Postma Snelvries, Vehof Beheer, Profix Schadeherstel, Thuisin Leferink, Cuno Moormann, Wim Overbeek, AH Brandenbarg en Sport Inn werden ook met hun team op de foto gezet.

De groeiende handbalvereniging heeft nu ook een eigen ledenwebshop, waarbij leden zelf met korting handbaltenues kunnen aanschaffen.