Handbalvereniging Dynamiek is nog steeds groeiende. Afgelopen weekend werd Isa Ruumpol als 100e lid van de Goorse handbalvereniging verwelkomt. De dochter van voetballer Simon Ruumpol en oud zwemster Ilse Kevelham ontving uit handen van voorzitter Ronald Stoel een nieuwe handbal voorafgaand aan de thuiswedstrijd van F2. De 6 jarige Ruumpol traint mee met de H-tjes, de jongste afdeling van Dynamiek.
De teller staat inmiddels al op 107 leden en de vereniging is dus nog steeds groeiend.

De vereniging heeft ambitieuze plannen. Begin volgend jaar zal de hele vereniging namelijk in een nieuw tenue gestoken worden. Via sponsoring is het de Goorse handbalvereniging gelukt om alle teams te voorzien van shirts, broekjes en sokken. In januari zal de presentatie daarvan plaatsvinden.

Handbalvereniging Dynamiek in Goor is een groeiende vereniging, waar plezier voorop staat. Vele jonge meiden vanaf 5/6 jaar vinden de weg naar de handbalvereniging en beleven hun plezier bij deze olympische sport. De jongste jeugd traint op woensdag in Sporthal De Mossendam. Kom ook langs als je zin hebt.

Daarnaast heeft de vereniging de beschikking over een beachveld, waarop vanaf mei weer beachwedstrijden gespeeld zullen worden.
Wekelijks handballen en trainen ruim 100 meiden in de sporthal de Mossendam, hebben conditietraining in de sportzaal De Kievit of het atletiekveld.

Handbalvereniging Dynamiek  is een actieve vereniging die jaarlijks o.a. een kamp, smokkeltocht voor haar leden organiseert.
Naast de jeugdteams heeft Dynamiek twee dames handbalteams en een recreantenteam. Dus voor elk wat wils. Kom gerust langs en handbal een keer mee.