Help HV Dynamiek en wijs het als goed doel aan bij de Vriendenloterij
Velen van u weten het al, maar HV Dynamiek is een vereniging die als goed doel wordt aangemerkt bij de Vriendenloterij. De meeste mensen schrijven zich in bij de Vriendenloterij zonder zelf aan te geven welk goed doel ze willen ondersteunen. Deze opbrengsten worden dan verdeeld over alle goede doelen die de Vriendenloterij ondersteunt. U kunt echter ook zelf bepalen welk doel u ondersteunt. Dus bent u al lid van de Vriendenloterij en heeft u nog geen goed doel aangewezen, help dan HV Dynamiek door het als goed doel aan te wijzen! Dit kost u niets extra en helpt de vereniging! De helft van uw lotprijs gaat namelijk rechtstreeks naar de clubkas.

Wat moet u daarvoor doen?

Hieronder de uitleg van de Vriendenloterij om zelf uw goede doel te bepalen:

Kan ik zelf kiezen welk goede doel ik steun met mijn lot(en)?
U kunt ervoor kiezen om met uw lot(en) mee te spelen voor alle goede doelen die de Vriendenloterij steunt of om één specifiek doel te kiezen voor uw lotnummer(s). Dit kunt u aangeven bij aankoop van een nieuw lot (klik op het plaatje hierboven). Het is ook mogelijk om het goede doel bij uw huidige lot(en) te wijzigen door te bellen met de Ledenservice via 0900 – 300 1400 (normaal tarief). De vriendenloterij is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur