Ronald is Stoel is vrijdagavond in de algemene Ledenvergadering unaniem gekozen als voorzitter van HV Dynamiek. Stoel volgt daarmee Karin Spoelder op die de afgelopen jaren met verve leiding gegeven heeft aan de Goorse Handbalvereniging. De nieuwbakken voorzitter maakt al 2 jaar deel uit van het bestuur als algemeen bestuurslid.

Op een goed bezochte ledenvergadering werden de successen van  het afgelopen jaar gedeeld;
Twee dames teams in competitieverband, het kampioenschap van de B jeugd, een eigen beachcompetitie met omliggende verenigingen, en de introductie van de pupil van de week bij wedstrijden van het eerste team zijn voorbeelden van successen waar de vereniging trots op terug kijkt.

De grote betrokkenheid van spelers en ouders werd geroemd binnen de groeiende vereniging die onlangs het 100e lid verwelkomde. De teller staat nu al op 109 leden. De activiteitencommissie kent enthousiaste nieuwe leden die volop plannen hebben voor komend jaar.

De financiën van Dynamiek zijn op orde en met vertrouwen wordt de toekomst tegemoet gezien.

De technische commissie is vorig jaar qua samenstelling vernieuwd en is druk doende om de leden op een hoger niveau te krijgen. Binnenkort wordt er bijvoorbeeld speciaal voor de keepers een keeperclinic georganiseerd. De jeugd krijgt naast de reguliere techniek- en looptraining, krachttraining d.m.v. bokstraining.

Met trots presenteerde voorzitter Stoel de nieuwe tenues voor de vereniging.

Dynamiek gaat met ingang van 26 januari as. met de hele vereniging in een nieuw tenue spelen. Onder leiding van Stoel zijn bedrijven bereid gevonden om de hele vereniging te voorzien van nieuwe shirts, broekjes en kousen. Daarnaast werd de eigen ledenwebshop gelanceerd, waarbij de leden zelf met korting handbaltenues kunnen aanschaffen.

Op zaterdag 26 januari zal een groepsfoto van de hele handbalvereniging gemaakt worden en samen met de sponsoren Postma Snelvries, Vehof Beheer, Profix Schadeherstel, Thuisin Leferink, Cuno Moormann, Wim Overbeek, AH Brandenbarg en Sport Inn teamfoto’s gemaakt worden.

Naast een nieuwe voorzitter werd ook een nieuwe penningmeester en secretaris benoemd. Janet ten Berge verruilt de secretarisfunctie voor het penningmeesterschap. Ilse Onland die onlangs Caecil Vehof als bestuurslid heeft vervangen, zal de secretarisfunctie vervullen. Irene Mensink heeft het penningmeesterschap ingeruild voor bestuurslid. Samen met Marcel Vaneker is daarmee het bestuur compleet.