Zaterdag 12 november heeft E1 in Hengevelde gehandbald tegen WHC. De eindstand was 13-7. “Het was wel een leuke wedstrijd maar we konden wel beter”, aldus speelster Lotte Hollegien. “We hebben natuurlijk ons best wel gedaan. Er zijn ook veel mooie doelpunten gemaakt en we hebben heel veel goede acties gemaakt. Jammer genoeg hadden we soms wel balverlies waardoor WHC weer snel richting ons doel kon gaan. Gelukkig hebben we goede keepers (Iris en Daphne) die heel veel ballen tegen gehouden hebben. Aan het einde van de wedstrijd mocht iedereen nog een shoot-out nemen, dat vind ik altijd wel heel erg leuk.”

De zaalcompetitie is voor de meiden van E1 nog zonder overwinning. “Hopelijk gaan we de volgende wedstrijd een keer winnen.” zegt de strijdvaardige Lotte.
Zondagmorgen 20 november om 9.55 uur gaat E1 de strijd aan met EHC’95 E1 in sporthal De Haverkamp in Markelo.