Het jaarlijkse kamp van onze vereniging was weer een gezellig evenement. De kinderen vonden het leuk en gezellig.

Vrijdag begon het feest vanaf de E-jeugd met een broodje frikadel of hamburger. De fotopuzzeltocht in het bos was de opwarmer voor de playbackshow. Daarna kon er geslapen worden, maar het bleef nog lang onrustig.

Zaterdagochtend werd de club compleet met de jongste jeugd. De jeugd vermaakte zich opperbest met waterspelletjes en koekhappen, spijkerpoepen, ei estafette en ander oud-Hollandsche spelen.

Voor meer foto’s zie de facebookpagina. Klik hier

De avondmaaltijd (patat met frikandel of kroket) vulde de hongerige magen. De bonteavond leverde ook weer mooie acts op. Zo had de B-jeugd een mooie fotoquiz gemaakt. De spanning kwam er helemaal in toen daarna de smokkeltocht werd gehouden.

De kinderen en kampcommissie kijken terug op wederom een geslaagd kamp.

Ook interesse om leuke activiteiten voor onze jeugd te organiseren, geef je dan op voor de activiteitencommissie. (dynamiek@handbal.nl)