Beste gezellige mensen,

Omdat wij, Handbal Vereniging Dynamiek, wel zin hadden in een ouderwets gezellig avondje uit hebben wij ons opgegeven voor de “ Bar Bistro D’Olde Smidse Bar-Competitie”.

Het is de bedoeling dat we er met z’n allen gewoon een gezellige avond van maken.

Dus bij deze ben je uitgenodigd en zouden we het leuk vinden dat je zoveel mogelijk vrienden/vriendinnen/broers/zussen/buren meeneemt.

Dus stuur deze mail door naar zoveel mogelijk mensen.

Datum: 7 februari 2015

Locatie: Bar Bistro D’olde Smidse, Grotestraat in Goor

Aanvang: vanaf 22.00 uur

Een leuke bijkomstigheid van deze avond is dat wij als Handbal Vereniging Dynamiek een percentage van de omzet krijgen van de drankjes die tussen 23.00 uur en 01.00 uur verkocht worden.

De competitie is het halen van de hoogste omzet van de 3 verenigingen die meedoen. Elke vereniging op een andere avond.

De winnaar van deze 3 avonden krijgt een extra bonus-bedrag van D’Olde Smidse.

Een extra reden dus om te komen, spek de clubkas van Dynamiek!

Ons doel is om weer eens een avond lekker uit te gaan en leuke mensen te ontmoeten. Wie weet wordt het wel een “Kleintje Schoolfeest”. Het bedrag wat we binnen halen is dan nog eens mooi mee genomen.

Houd er wel rekening mee dat er die avond contant betaald dient te worden.

De avond is voor iedereen, ook als je geen lid bent van Dynamiek!

Jij komt toch ook! We zien je graag op 7 februari 2015.

Sportieve groet,

Handbal Vereniging Dynamiek