De voorbereidingen op het komende beachseizoen zijn begonnen. Vanochtend trainden de dames onder zonnige omstandigheden op het eigen beachhandbalveld onder leiding van Annette Leferink.

Vanaf maandag 23 april gaan we volop gebruik maken van ons Beachveld!
Om Beachhandbal goed onder de knie te krijgen, moet het vooral veel gespeeld worden.
De beginselen van het spel wordt tijdens 3 trainingen aangeleerd.
Vervolgens gaat HV Dynamiek met de handbalverenigingen van omliggende gemeenten in de maanden juni en begin juli een onderlinge competitie starten, waarbij één avond in de week wedstrijdjes gespeeld gaan worden (de H/F-jeugd zal niet aan deze competitie meedoen).
De wedstrijden hebben als doel om het spel te leren en zullen (naast ons beachveld in Goor) ook bij de andere Beachvelden gespeeld worden. Een schema hiervan volgt zsm.

De trainavonden zullen ter vervanging van de conditietraining plaatsvinden, te weten:

H-jeugd – ivm de drukke periode in het jaar en de compexiteit van het spel is ervoor gekozen hen (nog) niet bij deze vorm van handbal te betrekken.

F/E jeugd – maandagavond 23-04 / 14-05 / 28-05 van 18.15 uur tot 19.00 uur olv Janet ten Berge & Lydia Huistede
F-jeugd mag meetrainen, maar doet niet mee aan de competitie!

D jeugd- maandagavond 23-04 / 14-05 / 28-05 van 19.00 uur tot 20.00 uur olv Chantal Berlauwt & Esther Hollegien D1 / Myon en Mandy D2 (als begeleider)

B/C jeugd – donderdagavond 26-04 / 17-05 / 24-05 van 19.00 uur tot 20.00 uur olv Annette Leferink & Karin Spoelder B / Maaike Haverkate C (als begeleider).

Dames 1 – trainen in overleg met Annette Leferink en spelen de competitie mee met de A-jeugd van de andere verenigingen.

Recreanten – kunnen gebruik maken van het beachveld op maandag / donderdag, of in afstemming met de Sporthal op andere dagen. Zij doen niet mee aan de competitie.