Zaterdagmiddag 9 september a.s. vindt om 14.00 uur de opening plaats van het nieuwe beachveld naast sporthal De Mossendam.
In een mooie samenwerking hebben de stichting Stevig en Volleybalvereniging Dynamiek Goor, Handbal vereniging Dynamiek Goor en voetbalvereniging GFC een prachtig beachveld gerealiseerd.
Naast de eigen inbreng van de verenigingen heeft de gemeente Hof van Twente gesubsidieerd en mochten de verenigingen ook een mooie bijdrage ontvangen van het Schoolfeestfonds.

De openingshandeling wordt om 14.00 uur verricht door wethouder en locoburgemeester Wim Meulenkamp in samenwerking met de initiatiefnemer van het beachveld Tijmen Koudijs. Hierna presenteren de drie verenigingen gedurende een half uur de eigen tak van sport op het beachterrein.
Na de openingshandeling zullen als eerste de dames van Dynamiek Volleybal demonstreren hoe mooi het is om beachvolleybal te spelen.
Dynamiek Handbal heeft het beachhandbalteam van de handballers van h.v. Bentelo uitgenodigd om een demonstratie te geven op het beachveld. Een team dat al veel ervaring heeft opgedaan met beachhandbal.
Vanaf 15.00 uur zijn de voetballers van GFC aan de beurt. Het jongens 1 team <13 jaar heeft afgelopen maanden al diverse keren geoefend op het beachveld en zullen hun voetbalkunsten vertonen.
In een mooie muzikale omlijsting geeft Marcel Vaneker commentaar bij de demonstraties.