Karin Spoelder (rechts) luistert aandachtig naar de bedankwoorden van bestuurslid Stoel

Karin Spoelder heeft afgelopen dinsdag afscheid genomen in het bestuur als voorzitter van handbalvereniging Dynamiek.

Karin heeft destijds het voorzitterschap ad iterim op haar genomen en heeft dit ruim 6 jaar met verve gedaan.

Nu heeft ze het voorzitterschap neergelegd maar gaat Dynamiek niet verlaten. Ze gaat zich richten op het scheidsrechterschap.

Karin bijzonder bedankt voor je inzet de afgelopen jaren.

Caecil (rechts) ontvangt warme woorden, bloemen en dinerbon van bestuurslid Ten Berge

Ook Caecil Vehof heeft afgelopen dinsdag afscheid genomen in het bestuur. Zij is een aantal jaren geleden toegetreden tot het bestuur als bestuurslid. Vele zaken heeft ze opgepakt, waaronder de technische commissie. Caecil blijft trainster van de E-jeugd.

Caecil ook bijzonder bedankt voor je inzet de afgelopen jaren.