Op woensdag 28 december zijn de Meiden B opgeleid en gecertificeerd tot spelleider / jeugdscheidsrechter. Tijdens een bijeenkomst in de Sporthal zijn de sportieve meiden eerst op de hoogte gebracht van het spel, zoals dat door de F- en E jeugd gespeeld wordt. Vervolgens kregen ze door een ervaren scheidsrechter instructies over het begeleiden van het spel. Na een welverdiende break werd het tijd om de theorie in de praktijk te gaan brengen. Omdat de meiden van E1 en E2 ondanks te vakantie wel graag wilden handballen hebben zij een onderling toernooitje gehouden, begeleid door onze nieuwe scheidsrechters! Wauw- wat knap hoe deze meiden het meteen durfden te doen!

Daarnaast – wat kun je als vereniging mooie stappen zetten wanneer je gemotiveerde leden hebt!!

Meiden B & meiden E & toekomstige praktijkbegeleiders – hulde!!!