De eerste clubavond van Handbalvereniging Dynamiek was een geslaagd initiatief. Er was een goede opkomst en een gezellige sfeer op deze clubavond. Speciaal voor deze avond was Marco Krijnsen als spreker uitgenodigd, die enthousiast over de handbalsport vertelde. De ervaren trainer van de NHV en de Handbalschool belichtte de handbalsport vanuit diverse invalshoeken.

Zo nam hij de aanwezigen mee in het vernieuwde offensieve handbalspel. Maar ook de rol van de coach/trainer en supporter nam hij mee in zijn presentatie. Met name benadrukte hij het hebben van plezier voor de handbalsters en de teamprestatie boven de aandacht voor de individuele talenten, korte of lange termijn visie en spelvormen tijdens de training.
De aanwezigen luisterden geboeid naar Krijnsen. Na afloop van zijn presentatie ging een groot aantal met de handbaltrainer in gesprek om ideeën uit te wisselen en tips te krijgen. Maar ook was het een gezellige bijeenkomst in de kantine van GFC, die nog lang na het officiële gedeelte doorging.

De clubavond werd voor het eerst in deze opzet georganiseerd door de Goorse Handbalvereniging. De groeiende handbalvereniging wilde het offensieve handbal voor alle leden duidelijk maken. De vereniging kent vele nieuwe leden en ook ouders die nieuw als coach actief zijn. Zij konden zo in een gezellige omgeving de regels van de handbalsport leren kennen.