Sparen voor je club

Door Hofpunten te sparen ondersteun je tevens je favoriete club of vereniging. Bij de registratie van je Hofpas op deze website (www.hofpas.nl) dien je een vereniging aan te klikken en zij ontvangen dan automatisch 25% van de door jouw bij de aankoop ontvangen punten. En dat is toch mooi meegenomen.

De Hofpas is een unieke combinatie van een spaar- en cadeaukaart. Iedereen kan Hofpunten sparen bij aankoop van een product bij een van de deelnemende bedrijven; deze punten staan gelijk aan geld. Daarnaast is het ook mogelijk de Hofpas als cadeaukaart weg te geven door er punten ter waarde van een bepaald bedrag op te laten zetten.
Het werkt heel simpel: bij aankopen bij aangesloten ondernemers spaar je bij besteding van elke euro 1 punt op je Hofpas*. Deze punten kun je vervolgens ook weer verzilveren bij aangesloten ondernemers. Hierbij geldt dat 1 Hofpunt een waarde van 1 eurocent vertegenwoordigt.

Gelukspashouders in Goor: opgelet !

De Hofpas gaat de succesvolle Gelukspas, die nu in Goor in gebruik is, vervangen en de daarop gespaarde punten kunnen worden overgezet naar de nieuwe Hofpas. Gelukspashouders waarvan bij het Service Center het e-mailadres bekend is ontvangen hierover tijdig bericht.

Heb je een Gelukspas en heb je deze (nog) niet geregistreerd adviseren we dit alsnog te doen. En vergeet dan niet je e-mailadres te vermelden. Registratie kan op de website www.welkomingoor.nl of via een deelnemend bedrijf.

*basisbedrag. Dit kan per ondernemer verschillen; zie vanaf 2-10-2017 de website.