Het familiehandbaltoernooi was dit jaar in een vernieuwde opzet zeer geslaagd. Op het sportterrein van buurman GFC kon de handbalfamilie hun sportieve kunsten tonen en gezellig met alle leden en familie genieten van de barbecue.

Voordat het sportieve geweld losbarstte bedankte voorzitter Karin Spoelder de coaches die aankomend jaar stoppen, voor hun inzet het afgelopen jaar.

Daarna werd er massaal een warming up gedaan. Sommige ouders waren toen al op voordat de wedstrijd begonnen was. Klik hier voor een filmpje van de warming up.

Iedereen genoot van de onderlinge wedstrijden tegen hun dochter, broertje, zusje, vader en/of moeder. Er werd volop gestreden voor de overwinning, maar bovenal was het bijzonder gezellig.

Na afloop van de wedstrijden werd er gesmuld van de barbecue o.l.v. meesterkoks Linda en Jack. Het bleef nog lang gezellig.

Dank gaat uit naar de activiteitencommissie en de gastvrije ontvangst bij GFC en natuurlijk aan iedereen van de handbalfamilie die dit toernooi tot een succes heeft gemaakt. Volgend jaar staat dit evenement wederom op de agenda.