Dynamiek E2 is kampioen geworden van de veldcompetitie.

De eerste helft van het veldseizoen werden alle wedstrijden door Dynamiek E2 gewonnen, waardoor de dames op plek nummer 1 konden beginnen aan het 2e deel van het seizoen op zondag 14 mei. Dat de meiden niet zomaar even kampioen zouden worden, bleek wel uit de pittige wedstrijd tegen Bornerbroek E2 welke eindigde in een 8-8 gelijkspel. Er was nog niets verloren, maar met nog de wedstrijd tegen de nummer 2 Stormvogels E2 in het vooruitzicht,leek het erop dat de strijd om plek 1 nog heel zwaar zou gaan worden. Groot was dus ook de verbazing toen later die dag bekend werd dat Stormvogels E2 verloren hadden en zij daardoor, net als de overige tegenstanders, op zoveel punten achterstand stonden dat Dynamiek E2 niet meer ingehaald zou kunnen worden.
Dus met nog 2 wedstrijden te spelen was Dynamiek E2 al veldkampioen!!

Uiteraard werd dit behaalde kampioenschap uitgebreid gevierd met “champagne”, een beker, medailles en een rondrit door Goor. Wat hebben de meiden genoten!!

Het was een mooie afsluiting van een geweldig gezellig seizoen met alle meiden, coaches en ouders.