Haal de lente in huis! Plantjesactie Handbalvereniging Dynamiek

Zaterdag 06 mei 2017 houdt Handbal vereniging Dynamiek in Goor haar jaarlijkse plantjes actie.

De jeugdleden van Dynamiek zullen samen met hun ouders én senioren leden, de voorjaarsbloeiers van Kwekerij Linthorst, in diverse wijken van Goor verkopen vanaf aanhangwagens.

Er wordt vanaf de sporthal de Mossendam gestart rond 09.15. U kunt direct al om 09.00 bij de sporthal terecht voor uw aankopen, voordat alle aanhangers vertrekken. U heeft dan uiteraard de beste keus. Wij gaan door met de verkoop tot ongeveer 13.30 uur.

De prijzen zijn weer hetzelfde gebleven, de éénjarige perkplanten zijn € 1,50 per stuk.

Zorg dat u thuis bent en verfraai uw tuin en onze clubkas!! Een win-win situatie voor iedereen!

Alvast bedankt namens Handbalvereniging Dynamiek!