Onze groeiende handbalvereniging heeft weer een vlaggenschip.

De competitie 2017-2018 wordt gestart met een damesteam. Voor het eerst sinds 2009 heeft Dynamiek weer een Dames 1.
Afgelopen jaar werd er al getraind en werd er door de week af en toe een wedstrijd gespeeld. Maar het enthousiasme om elke week te willen handballen nam toe. Ook oud-speelsters van Dynamiek die buiten Goor handbalden, zijn weer terug op het oude nest.

Afgelopen week werd de training met alle dames gestart. Onder de enthousiaste leiding van Carmen Wegdam-Katier werd er hard getraind. Toch hadden de dames even tijd voor een fotomomentje.

Dynamiek start volgend seizoen met een damesteam, een recreantenteam, een B-, een C-, twee D teams, een E-team en 2 F-teams en ook heeft Dynamiek nog een grote groep meiden(H) die nog niet in competitie uitkomen, maar elke maand een toernooitje handballen.

Iedereen is welkom om een keer mee te trainen. Voor meer info en trainingstijden van de diverse teams zie de trainingstijden op onze website en bezoek onze facebookpagina.