Dit seizoen heeft Dynamiek weer een Dames 1. Zij draaien leuk mee in de competetie en bezetten een verdienstelijke derde plaats.
Noelle van Sermond speelster van Dames 1 is ook tevreden over het spel van haar team. Maar ook geeft zij de complimenten aan de supporters, zo kunnen we lezen op hun eigen facebookpagina HV Dynamiek DS1.
“Afgelopen zondag stonden we weer tegenover de Tukkers! De wedstrijd begon met een voorsprong van onze kant, maar als snel liep de stand gelijk op! We waren erg gewaagd aan de Tukkers en die spanning was te merken. Zowel vanuit t publiek, als in het veld… Helaas liep het minder goed af en hebben we verloren met 17-19.

We willen onze supporters bedanken voor het aanmoedigen! De laatste 3 wedstrijden van onze competitie gaan we zeker weer knallen!

Ben van Sermond dankjewel voor de gave foto’s!”