De E-jeugd had afgelopen week twee bijzondere trainingen.

Tijdens de conditietraining op maandag hadden de jonge meiden dit maal een judotraining.

De judotrainers (Wim Hof en Twan Altena van judovereniging ’t Höfke) van Lisa Tuitert uit E1, wilden de meiden wel leren hoe je gemakkelijk kunt vallen, maar ook werd de judobeginselen geoefend. De handbalsters genoten zichtbaar van deze afwisselende training.

Afgelopen woensdag trainden de E meiden op het specifieke handbalvallen. Carmen Wegdam en Annette Leferink trainers van de B- en C-jeugd zagen hoe enthousiast de E-tjes zich op de mat lieten vallen. Ook zonder mat waren en durfals die zich op de houten vloeren lieten vallen.

Dit weekend komt E1 en E2 weer in actie. Ook benieuwd of deze training wat extra brengt in de wedstrijd. Kom de dames aanmoedigen.

E1 treedt zaterdag om 17.00 uur in Hengevelde tegen WHC E1

E2 gaat zondag de strijd aan met WHC E2 om 10.20 uur in Sporthal de Marke in Hengevelde.