Handbalvereniging Dynamiek is nog steeds groeiende. Afgelopen weekend werd Sophie Wansink als 80e lid van de Goorse handbalvereniging verwelkomt. Uit handen van bestuurslid Caecil Vehof ontving het jeugdlid een nieuwe handbal voorafgaand aan haar eerste thuiswedstrijd met F1 tegen BWO F2. We wensen Sophie heel veel plezier en succes bij onze handbalvereniging.

Handbalvereniging Dynamiek in Goor is een groeiende vereniging, waar plezier voorop staat. Vele jonge meiden vanaf 5/6 jaar vinden de weg naar de handbalvereniging en beleven hun plezier bij deze olympische sport. Wekelijks handballen en trainen ruim 80 meiden in de sporthal de Mossendam. Naast de handbal is Dynamiek ook een actieve vereniging die jaarlijks o.a. een kamp, smokkeltocht voor haar leden organiseert. Iedereen is welkom om een keer mee te trainen. Voor meer info en trainingstijden van de diverse teams klik hier en bezoek onze facebookpagina.