Onze fanatieke meiden van E2 mochten zondag 6 november 2016 om 09.45 uur, spelen tegen Olympia E1 uit Hengelo (OV).Dit team stond een plek boven ons in de competitie. Toch achtte onze coach Martine de kansen in dat we wel van hen konden winnen. Dat winnen zou een aangename afwisseling zijn, want de vorige wedstrijden speelde E2 goed, maar verloren ze. In het team van Olympia hadden ze best veel spinazie gegeten, want ze waren iets groter dan onze meiden. Tevens hadden ze twee jongens in het team.

In de eerste minuut van de wedstrijd werd het al 0-1. Toen werden de dames wakker en begonnen ze echt goed te handballen. Caecil, die het team vandaag geweldig coachte, had de wind er goed onder en toen ging het fantastisch. Er werd goed verdedigd, goed gekeept en goed samengespeeld. Het mooiste van deze wedstrijd was, dat alle meiden allemaal hebben gescoord. Tot grote vreugde van de aanwezige supporters van E2. Wat hadden de ze veel plezier in het spel handbal. Super om te zien. En zie hier de prachtige eindstand: