Graag willen we je uitnodigen om op zaterdag 8 december tussen 18.45 uur en 21.00 uur naar de sporthal te komen voor een pas-sessie voor nieuwe tenues!!

Het is namelijk gelukt om sponsoren te vinden die het mogelijk maken de hele vereniging in het nieuw te steken!!

Naar aanleiding van het passen maken we per team een inschatting van de te bestellen maten per team (dus fijn wanneer alle leden komen!). Het gaat hierbij om een heel tenue (shirt broekje en sokken) welke voor de hele vereniging hetzelfde zal zijn.

Ons doel is om de nieuwe tenues te kunnen presenteren op vrijdagavond 11 januari, voorafgaand aan de Algemene Leden Vergadering en nieuwjaarsborrel (noteer maar vast!). Op die avond wordt ook onze eigen webshop geopend, waar je als lid met korting sportkleding met ons logo kunt bestellen!

Leuke bijkomstigheid is dat de Dames 1 zaterdagavond om 20.30 uur spelen in de sporthal; dé gelegenheid om ze een keer aan te moedigen!

Graag tot zaterdag!!

Groet van een trots,