Handbalvereniging is vandaag een dag uit geweest naar attractiepark Slagharen.

In alle vroegte verzamelden de meiden zich bij sporthal De Mossendam.

De activiteitencommissie had een handig schema voor de auto-indeling gemaakt, waarna er snel afgereisd kon worden naar Slagharen.
Eenmaal binnen in het park werd er eerst een groepsfoto gemaakt waarna het park door de Goorse meiden onveilig gemaakt werd.

’s Middags werd er gezamenlijk genoten van een snack waarna al snel weer de Goldrush, Flying Eagle of andere ademenbenemende attracties opgezocht werden.

Om 17.00 uur stonden de auto’s klaar en kon er enigszins koud en moe, maar voldaan terug gereden worden naar Goor.

Met dank aan de activiteitencommissie. Zij hebben gezorgd voor een mooie dag voor onze meiden.
Ook een groot dank je wel voor alle ouders die voor het vervoer en de begeleiding gezorgd hebben.

Morgen zijn de Goorse handbalmeiden weer helemaal fris om hun competitiewedstrijd te spelen.

Hieronder een foto impressie.