Onnodig verlies tegen De Tukkers

Dames 2 mocht het afgelopen zondag opnemen tegen de Tukkers. Hierbij werden ze gesteund door de pupil van de week: Maren! de dames van Dynamiek 2 maakten mooie acties en konden elkaar goed vinden in het veld! Helaas waren er wel wat gemiste kansen en ontbrak er af en toe de communicatie in de verdediging waar de Tukkers van konden profiteren. Toch wist Dynamiek het in het begin van de tweede helft nog spannend te maken door op een bijna gelijke hoogte te komen. De dames hebben de hele wedstrijd geknokt en stonden er als 1 team! Hard gevochten maar helaas was de eindstand 18-22 in het voordeel van de Tukkers. Maren bedankt voor je goede support! Volgende week staat weer een thuiswedstrijd op het programma: Dynamiek 2 – BWO. Komt iedereen ons dan weer aanmoedigen naar een overwinning?