Winst op WHC!

Zondag heeft Dames 1 de wedstrijd tegen WHC gespeeld, alweer de 5de wedstrijd in de competitie met pupil van de week: Sanne! Een spannend eerste helft waarbij in eerste instantie de dames aan kop gingen. Dit wist WHC om te draaien waardoor de rust in werd gegaan met een tussenstand van 7-9. Natuurlijk kan er niet verloren worden van WHC dus na een goed gesprek in de rust werd begonnen aan de tweede helft met maar één doel: twee punten. In de tweede helft werd goed op tempo gespeeld en meer goals gemaakt door middel van de breaks en de afstandschoten. De wedstrijd is geëindigd in een 22-17 voor Dynamiek. Sanne bedankt voor je goede support! Over drie weken staat een belangrijke wedstrijd op het programma: Dynamiek – Langeveen. Wij hopen ook dan weer op de aanmoediging van onze supporters.