Beste leden van handbalvereniging Dynamiek,

Op zaterdag 25 april 2015 gaat het weer gebeuren….onze zeer bekende

Plantjesactie

Wij willen die ochtend weer met zoveel mogelijk leden van onze vereniging langs de
deuren om voorjaarsbloeiers te verkopen.

We vertrekken deze ochtend om 9.15 uur bij  de sporthal en hopen rond 13.30 uur weer een flink bedrag te hebben verdiend. Het bedrag zal dit jaar besteed worden aan het kamp wat in Oktober plaats gaat vinden. Hoe meer we verdienen hoe lager de ouderbijdrage.

We zullen weer verschillende groepjes maken van jeugdleden en
volwassenen om de verschillende wijken in Goor aan te doen. Maar om zoveel mogelijk mensen te benaderen, hebben we natuurlijk weer veel handen nodig
!

Dus vragen we alle jeugd- en seniorleden om te komen helpen. Omdat we veel jeugdige leden hebben, zou het heel fijn zijn als er ook ouders van jeugdleden mee
gaan op deze ochtend. Vele handen maken natuurlijk licht werk en het is altijd erg gezellig met elkaar!

Daarnaast doen we bij deze een oproep voor aanhangers en chauffeurs. Wie heeft één of meerdere aanhangers te leen en/of wie wil die ochtend met een aanhanger rijden? We horen het graag via plantjesactie.dynamiek@gmail.com

We rekenen op iedereen, maar we vragen wel om per mail te laten weten of je wel of niet  komt helpen. Geef dit zo spoedig mogelijk uiterlijk 21 maart aan bij de organisatie via onderstaand mail adres. Pas dan kunnen wij de groepen definitief indelen en dus de hoeveelheid aanhangers bepalen. Wij verwachten dus van iedereen bericht!

plantjesactie.dynamiek@gmail.com

Natuurlijk is het ook mogelijk om plantjes voor thuis mee te nemen, die kun je dan om 9.00 u kopen bij de sporthal! Neem iets te eten en te drinken mee voor onderweg.

Tot zaterdag 25 april!
Namens de organisatie: