Vanochtend werd al vroeg vertrokken richting het Diekman sportpark in Enschede. Aldaar wachtte de uitdaging voor Dynamiek D1 om op een betonveld EHC ’95 te verslaan. In verband met de prachtige weersomstandigheden had EHC ervoor gekozen de kleedkamers op slot te laten. Een snelle omkleedsessie buiten was het gevolg. De wedstrijd tussen de meiden ging mooi gelijk op, er waren vele kansen op beide helften.

Helaas troffen onze meiden geregeld de lat en de paal waardoor er een ruststand ontstond van 5-4. Een geweldige aanmoedigende trainer René pepte D1 in de rust op! “De schouders eronder en misschien net iets minder scherp gooien zodat de bal de lat niet raakt maar in het net verdwijnt,” was zijn advies.

De meiden gingen ervoor en met diverse prachtige sprongschoten en voortreffelijk verdedigend werk (ook van onze top keepster Jet) werd de wedstrijd toch nipt verloren met 10-8.

Volgende week gaat ook Dynamiek D1 eerst gezellig met z’n allen op kamp en dan op naar de volgende wedstrijd voor het eerst in eigen huis op woensdag 5 oktober om 18:20 uur! Jullie komen toch ook kijken en de meiden van D1 aanmoedigen?